Vi søker ny leder for Norsk elbilforenings medlemsservice

Leder medlemsservice

Norsk elbilforening er en medlemsorganisasjon som fremmer elektrisk mobilitet til beste for klima og miljø. Vi er i sterk vekst, med over 95.000 medlemmer og tillitsvalgte over hele landet. Foreningen har jobbet for elektrifisering av transportsektoren i 25 år, og er en sentral bidragsyter til løsninger som gjør Norge verdensledende på elbil. Norsk elbilforening er en viktig nasjonal premissleverandør, som også opplever stor pågang fra internasjonalt hold. Vi teller 40 motiverte ansatte i et travelt og spennende arbeidsmiljø på kontoret ved Youngstorget i Oslo. Her serveres det hyggelig og god lunsj, og det diskuteres også innimellom andre ting enn elbil. www.elbil.no.

Ønsker du å bidra til det grønne skifte? Har du erfaring med å lede kundesentre og er opptatt av å gi kundeservice på et høyt og kunnskapsbasert nivå? Da skal du lese videre!


Dette blir ditt ansvarsområde
  • Ansvar for eksellent håndtering av all innkommende trafikk fra medlemmene
  • Ivareta og utvikle foreningens medlemsservice gjennom godt lederskap, etablere gode rutiner og strukturer for håndtering av all innkommende trafikk fra medlemmene
  • Personal, leder- og fagansvar for ansatte i Medlemsservice
  • Resultatansvar for Medlemsservice i foreningen
Og dette er noen av arbeidsoppgavene dine
  • Lede og organisere telefonvakttjenesten i foreningen (Sjablongsvar, vaktlister, egen telefontjeneste mm)
  • Utarbeide og følge opp KPIer for avdelingen
  • Iverksette og følge opp planer, herunder planer lagt av landsmøte og ledergruppen
  • Ansvar for at teamet til enhver tid har rett kompetanse for å betjene medlemmene på eksellent vis
  • Rapportere resultater og avvik
  • Personalansvar, tett oppfølging av teamet
Vi håper du kan tikke av de fleste punktene under
  • Utdannelse innen organisasjon og ledelse eller reiseliv på Bachelornivå eller høyere. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
  • 3-5 års erfaring med å lede et kunnskapsbasert callsenter
  • Generelt gode digitale kunnskaper og erfaring med CRM systemer, gjerne Dynamics 365
  • God HR- forståelse - lover og regler
  • Du har forretningsforståelse nok til å se hvilke muligheter teknologi kan gi for å bedre våre leveranser til medlemmene
  • Solide kommunikasjonsegenskaper, sterk skriftlig og muntlig formuleringsevne
Personlige egenskaper vi ser etter
  • Tydelig, motiverende og coachende leder som ser utfordringene, handler og beslutter
  • Strukturert og analytisk - samtidig god på gjennomføring
  • Tar ansvar, delegerer og skaper trygge arbeidsforhold
  • Du jobber godt sammen med kollegaer, medarbeidere og eksterne partnere
  • Strategisk i tankegang
  • Jobber etter prinsippene «Kontinuerlig forbedring» og «Beste praksis»
  • Opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø, og er selv en viktig bidragsyter
  • Nysgjerrig og kunnskapstørst
  • Takler stress
  • Godt og smittende humør er aldri feil
Har du spørsmål om stillingen kontakter du Raadgiverhuset v/ Magnus Kalleberg  +47 916 28 770 eller Pål Øverby +47 905 26 841
 


Arbeidssted:Oslo
Søknadsfrist:Snarest