Vil du bli vår nye distriktssjef for lekeplass/uteområder?

Distriktssjef

Lekolar er Nordens ledende totalleverandør til skole, SFO, barnehage og institusjon. Vi har et svært bredt produktsortiment med over 20.000 produkter som dekker absolutt alt man trenger for å forme og utvikle fremtidens leke og læringsmiljøer ute og inne. Vi er rundt 370 medarbeidere med en samlet omsetting på ca 1,5 milliarder. Den norske organisasjonen består av 40 medarbeidere og omsetter for ca 260 mill. Lekolar har hovedkontor i Sverige, med det norske kontoret lokalisert ved E18 utenfor Tønsberg.

Vil du være med å skape glede og opplevelser i uterommet for barn og unge?

Vi søker en strukturert og selvgående distriktssjef for område fra Stavanger til Molde. Du har salgserfaring og gjerne jobbet mot entreprenører/anleggsgartnere, eller har drevet med salg mot offentlig og privat sektor, er selvstendig og god på egenmotivasjon – trives i rollen som rådgiver og er opptatt av barn og unges utendørsaktivitet. Stillingen er utfordrende med mange spennende oppgaver og muligheter gjennom våre interaktive løsninger.
I stillingen jobber man aktivt opp mot entreprenører, barnehager, skoler og kommuner for å bygge og ivareta gode kunderelasjoner samt selge inn alt fra enkle til kompliserte prosjekter. Man vil få distriktsansvar for kundesegment og være med å designe de beste lekeplassene i landet. Hos Lekolar er det tilgang til ressurser og støttefunksjoner som markedsavdeling, anbudsavdeling, tegneavdeling/landskapsarkitekt og prosjektavdeling. Hvor alle arbeider for å optimalisere og legge til rette for at vi i felleskap lykkes som leverandør – med de beste løsningene.

Ditt ansvarsområde vil ligge mellom Stavanger og Molde, vi ser gjerne at du bor midt i ansvarsområdet.
Stillingen er basert på hjemmekontor når man ikke er på reise.

Arbeidsoppgaver:
  • Selvstendig salgsansvar i eget distrikt
  • Ivareta rammeavtaler og faste kunder
  • Salg og markedsføring mot eksisterende og potensielle kunder
  • Skape nye relasjoner og skaffe nye kunder i eget distrikt
  • Ansvar for budsjett, resultater og omsetning
  • Oppfølging av sentrale og lokale kundeaktiviteter, tilbud og kampanjer
  • Deltagelse på messer, salgsmøter og kundearrangement
Kvalifikasjoner:
 
  • Salgserfaring
  • Kontaktskapende og relasjonsbyggende evner
  • Driftig med motivasjon, entusiasme og pågangsmot
  • Løsningsorientert med gjennomføringsevne
  • Kommersiell teft og forretningssans
  • Personlig integritet, strukturert, systematisk og pålitelig
  • Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig på norsk
  • Office-kunnskaper – Excel og Word

Vi tilbyr:
  • En innarbeidet kundeportefølje
  • Trivelig salgsstilling i et markedsledende solid selskap, med lang og spennende historie
  • Nordisk organisasjon og samarbeid
  • Markedslende produkter og konsepter
  • Gode lønns- og arbeidsvilkår (forsikring- / pensjon)
  • Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø med dyktige engasjerte kolleger
  • Resultatansvar i eget distrikt med bonusordning
  • Utviklingsmuligheter i organisasjonen 
  • Firmabil / bilordning

Søknader håndteres fortløpende. Ta gjerne kontakt med Petter Skaug i Raadgiverhuset på tlf: 92 402 402 for ytterligere informasjon om stilingen. Alle henvendelser behandles konfidensielt - om ønskelig også overfor oppdragsgiver.

 


Søknadsfrist:Snarest