Sentral salg/rådgiver-rolle i Norges største tilbyder av Microsoft Dynamics 365

Key Account Manager

ProsessPilotene er et konsulentselskap med Norges største fagmiljø innen Microsoft Dynamics 365 CRM. Etter etableringen i 2011 har vi hatt en stabil vekst, hvorav de siste 5 årene har resultert i hederstempelet Gasellebedrift. Våre verdier «kunnskap, samarbeid og verdiskaping» er sentralt i alt vi gjør og sammen bidrar vi til den digitale transformasjonen av norske bedrifter. Vi er dedikerte i vårt arbeid med etablering, optimalisering og automatisering av arbeidsprosesser relatert til salg, markedsføring og kundeservice ved bruk av Microsoft Dynamics 365 CRM. Vi kan tilby et høyt tverrfaglig miljø hvor den ansattes utvikling er i fokus og hvor du får muligheten til å jobbe med flere av Norges mest anerkjente merkevarer. I tett samarbeid med våre kunder utfordrer vi det etablerte og skaper løsninger for fremtiden. Gjennom kunnskap og kvalitet skaper vi verdier for våre kunder.

Key Account Manager


Som Key Account Manager i ProsessPilotene har du ansvaret for å skape nye og forvalte eksisterende kunder. Din hovedoppgave er å sikre at våre kunder fortsetter å vokse i sin virksomhet og i sitt engasjement med ProsessPilotene. Du vil finne nye salgs- og oppsalgsmuligheter. Utarbeide veikart sammen med kundene, og legge strategier for gjensidig lønnsomhet. Du vil fungere som et eskaleringspunkt for kunde, prosjektleder og kundeteam. 
 
Dette er dine viktigste arbeidsoppgaver
  • Initiere og forvalte kundeforhold fra salg, gjennom prosjekt og leveranse
  • Ansvar for langsiktige relasjoner med, og utvikling av, våre strategiske kunder
  • Proaktivt styre forventninger, kommunikasjon og kundeverdi
  • Arbeide tett med kundens organisasjon og våre egne spesialister og kundeteam
  • Avholde prosjektmøter, workshops og styringsgruppemøter
 
Vi tror du har dette i bagasjen
  • Høyere utdannelse innen administrative- eller tekniske fag
  • Utpreget forretningsforståelse, med evne til å sette deg inn i kundens forretningsmodell og verdikjede
  • Erfaring med Key Account Management eller team-ledelse på høyt nivå
  • Dokumentert verdiskapning for kunder
  • Erfaring med IT-løsninger med kundeinteraksjoner
  • Minimum 5 års erfaring som selger, konsulent eller rådgiver innen digital transformasjon
  • Solide kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk

Dine personlige egenskaper 
  • Har et utpreget konsulentgen og er god til å tenke strategisk
  • Evne til å holde i lange prosesser og bygge gode relasjoner 
  • Effektiv, med utpregede samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å tenke helhetlig og jobbe strukturert med ambisiøse kunder
  • Evner å skape entusiasme og engasjement hos kunder og kollegaer
  • Selvgående, fremoverlent og motivert av kundens resultater

Vi er stolte av å tilby deg
  • Et "smidig" og trivelig arbeidsmiljø med stor faglig tyngde
  • En utviklingsplan som setter din personlige og faglige utvikling i fokus       
  • Konkurransedyktige betingelser   
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger (blant annet privat helseforsikring)
  • Utfordrende arbeidsoppgaver sammen med hyggelige kolleger i en hektisk og morsom hverdag
  • Fleksibel arbeidsdag
  • Mulighet for medeierskap, være med å forme og utvikle selskapet
Henvendelser vedrørende stillingen kan rettes til Jens-Petter Arntzen tlf 908 27 335, eller Pål S. Øverby tlf. 905 26 841.
Alle henvendelser til Raadgiverhuset behandles konfidensielt .
 


Arbeidssted:Asker/Oslo/Moss/Hamar
Søknadsfrist:Snarest