Magnus er grundig og etterrettelig i sitt arbeid, opptatt av å få det beste ut av kandidatene og finner alltid hullene det ikke er så lette å se

Magnus Kalleberg
Magnus har over 20 års leder- og salgserfaring fra store selskap og konsern i medie- og kommunikasjonsbransjen. Han har blant annet jobbet som marketing- og researchsjef i TV3, salgs- og markedsdirektør i Aftenposten, byråleder i Spilberg Reklamebyrå, og kommer senest fra stillingen som annonsedirektør i Tun Media.
Han har hatt en rekke styreverv i næringslivet og idrettslag. Etter mange år i mediebransjen har Magnus opparbeidet seg et solid nettverk, og har bred erfaring med å rekruttere spesialister og ledere innen salg, marketing og økonomi. Magnus er spesialist på operativt salg, salgsledelse, produktutviklingsprosjekter, merkevarestrategi, målprosesser, endringsledelse og effektivitetsprosesser.
Magnus har sin utdannelse fra idretten, forsvaret og BI, og er sertifisert bruker av flere personlighets- og logiske testprogram.