Logo
Fyller du rollen som vår nye Customer Solution Manager?
Helthjem Netthandel AS
Arbeidsgiver
Helthjem Netthandel AS
Arbeidstittel
Customer Solution Manager
Arbeidssted
oslo
Søknadsfrist
02.01.2025
Søk på stillingen
Helthjem er Norges raskest voksende logistikkselskap med en stadig større kundeportefølje av nettbutikker og hundretusenvis av fornøyde mottakere. Vi har gått fra 4 millioner i omsetning i start-up året i 2015 til over 690 MNOK i 2023. Denne veksten har fortsatt inn i 2024. Vi har svært ambisiøse vekstmål også fremover og er perfekt posisjonert mot fremtidens retail, med vårt fokus på levering hjem av pakker fra netthandel og frakt mellom privatpersoner av bruktsalg & løsninger for sirkulærøkonomi. Vi trenger enda flere fremoverlente og kompetente personer for å nå våre mål om videre sterk vekst.

Customer Solutions Manager
til Helthjem Netthandel


Som Customer Solutions Manager hos Helthjem får du ansvaret for å sikre effektive og smidige prosesser innen logistikk og kundeløsninger. Rollen er en viktig kobling mellom salg, transport, drift og terminal. Du bidrar til å forbedre og følge opp arbeidsflyter, implementere oppsett og løse problemer proaktivt for å skape best mulig kundeopplevelse. Rollen krever evne til både å lede prosjekter og arbeide hands-on for å nå virksomhetens mål.

Hovedansvaret i rollen:
  • Sørge for kvaliteten i våre kundeløsninger innen logistikk på alle våre tre markeder; Norge, Nordic og Global
  • Sikre gode transport- og toll-løsninger i tett samarbeid med salg, Customer Success Manager, kjørekontor og toll-partnere
  • Kunden er vårt primære fokus og du blir involvert i kundemøter og skreddersøm av løsninger
Viktige oppgaver:
  • Skape, implementere og optimalisere prosesser for å støtte våre mål og kundekrav
  • Sikre at kvaliteten er god, fra opphenting hos nettbutikk til terminal og retur fra terminal til nettbutikk
  • Sikre at nye oppsett for kunder og prosjekter følges opp og forbedres løpende
  • Arbeide tett med salgsteamet, transportansvarlige, drift og terminal for å sikre effektiv kommunikasjon og koordinering
  • Fungere som en bro mellom interne og eksterne interessenter for å identifisere og løse eventuelle hindringer
  • Drive prosjekter fra start til slutt og sikre at tidsfrister og mål oppfylles
  • Identifisere og analysere potensielle utfordringer i logistikkjeden og utvikle løsninger
  • Bruke data og innsikt for å optimalisere prosesser og ta informerte beslutninger
  • Kontinuerlig evaluere prosesser og foreslå forbedringer for å møte kundenes behov og forventninger

Dette vil du like:
  • I Helthjem vil du oppleve det beste med å jobbe i et ungt og energisk miljø, med kort vei fra idé til gjennomføring, samtidig som vi har solide eiere i ryggen
  • Dette er en viktig rolle i et selskap med store ambisjoner og spennende faglige utfordringer
  • Frihet under ansvar og mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag
  • Fokus på personlig utvikling, med blant annet egne fagdager, bredt kurstilbud og godt samarbeid med noen av bransjens sterkeste fagmiljøer
  • Dyktige, engasjerte og hyggelige kollegaer som er opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø
  • Motiverende sosiale arrangementer gjennom hele året
  • Et godt onboarding-program
  • Inkluderende arbeidsmiljø bygget på våre kjerneverdier “SKAL”: Skaperglede, Kunden først, Ambisiøse, Lagspillere

Denne kompetansen ser vi etter:
  • Vi fokuserer på effekt og resultater og ønsker oss en ny kollega som drives av utvikling og forbedring
  • Tidligere erfaring (minimum3-5 år) fra logistikk, terminaldrift eller netthandel, gjerne hvor tollhåndtering har vært viktig 
  • Dokumentert erfaring med å lede prosjekter eller initiativ som krever samarbeid på tvers av flere avdelinger
  • Sterk problemløsningsevne og erfaring med raskt å løse komplekse problemer
  • Har erfaring med å delta i kundemøter og kan gjerne ta Customer Success ansvar for noen kunder
  • Trives med høyt tempo i kontakt med kunder, kjørekontoret og i oppsett av gode løsninger
  • Evne til å trekke egne konklusjoner basert på komplekse problemstillinger, data og innsikt
  • Proaktiv tilnærming og erfaring med å ta egne initiativ for å drive forbedringsprosjekter
  • God teknisk kunnskap og erfaring med integrasjoner vil være et pluss
  • Utdannelse: Minimum Bachelor innen logistikk, e-handel, økonomi eller tilsvarende

Personlige egenskaper du antagelig kjenner deg igjen i:
  • Løsningsorientert og målrettet, med en positiv innstilling til endringer
  • Analytisk og innsiktsdrevet
  • Sterke kommunikasjonsferdigheter og evne til å samarbeide effektivt med ulike deler av organisasjonen og våre samarbeidspartnere
  • Fremstår som svært troverdig i ditt arbeid med å sette opp de gode løsningene for våre kunder
  • Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og prioritere effektivt under press
  • Resultat og kundeorientert, liker å kommunisere med kunder og se resultater av ditt arbeid
 

Det er litt av en reise vi er på! Blir du med videre?


Har du spørsmål om stillingen? Spør oss:
Magnus Kalleberg
Magnus Kalleberg
Pål Øverby
Pål Øverby
RH
Besøksadresse
Munkedamsveien 59b, 0270 Oslo
Følg oss
Raadgiverhuset Rekruttering AS - Alle rettigheter 2024