Logo
Vil du lede salgsarbeidet i Norges viktigste teknologi-region? Beijer Electronics søker District Manager Østlandet
Beijer Electronics AS
Arbeidsgiver
Beijer Electronics AS
www.beijerelectronics.no
Arbeidstittel
District Manager Beijer Electronics
Arbeidssted
kontorsted drammen
Søknadsfrist
08.09.2025
Søk på stillingen
Beijer Electronics er en multinasjonal innovatør som forener mennesker og teknologi for å optimalisere prosesser innen foretningskritiske applikasjoner. Våre løsninger spenner fra operatørkommunikasjon til automatisering og digitalisering. Beijer Electronics ble grunnlagt i 1981 med hovedkontor i Malmö, Sør-Sverige. I løpet av de siste fire tiårene har selskapet ekspandert internasjonalt og er representert i Europa, Asia og Amerika. Beijer Electronics opprettholder en langsiktig lokal tilstedeværelse gjennom lokale kontorer med egne salgs- og støtteressurser, samtidig som selskapet nøye velger lokale distributører (VAD) over hele verden.

Vi søker etter en Distriktssjef Østlandet. Du vil  fokusere på å utvikle og forvalte en viktig region i Beijer Electronics Norge. Målsetningen er å finne prosjekter og forbedringer for nye og eksisterende kunder samt fungere som produktkonsulent. Salgstilnærmingen din vil være løsningsfokusert heller enn produktdrevet. Det vil være viktig å fylle rollen som skal fungere som broen mellom markedet og selskapet. I Beijer Electronics jobber vi som et team og støtte vil bli gitt der det trengs.

Ansvar
  • Totalt kundeansvar i regionen - Østlandet.
  • Oppnå omsetning  og fortjenestemål.
  • Analysere og opprette kundeprognoser.
  • Gjenkjenne og utnytte markedskunnskap og trender.
  • Opprettholde ekspertise om kunder, teknologier og produkter.
  • Bransjearrangementer etter behov.

Kvalifikasjoner
  • Relevant teknisk utdanning.
  • Erfaring i en kunderorientert rolle med et kommersielt aspekt.
  • Erfaring innen HMI, PLS og gjerne kunnskap om Codesys og Drives.
  • Teknisk kunnskap innen maskin- og programvare.
  • Gjerne erfaring med WEB løsninger basert på JAVA/HTML5.
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk.
  • Forståelse innenfor kommunikasjonsløsninger og digitalisering.
  • Erfaring med å selge til alle nivåer i en organisasjon, inkludert teknisk, IT og administrativt.
  • God teknisk forståelse av et bredt sett av løsninger/applikasjoner.
 
Hva vi tilbyr
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Kompetent og solid organisasjon med flere utviklingsmuligheter.
  • Målrettet bonussystem.
  • 29 dager ferie.
  • Supplerende helseforsikring, ulykkesforsikring og pensjonsordning.
Vi er et selskap med mennesket i fokus. Våre erfarne, dyktige og lidenskapelige medarbeidere gir kunder og partnere mulighet til å møte sine utfordringer gjennom brukervennlige løsninger. Vi er et teknologiselskap. Vi hjelper våre kunder og partnere med å optimalisere prosesser gjennom vår programvare, maskinvare og tjenester og gjennom vår support.

Har du spørsmål om stillingen? Spør oss:
Roger Abrahamsen
Roger Abrahamsen
RH
Besøksadresse
Munkedamsveien 59b, 0270 Oslo
Raadgiverhuset Rekruttering AS - Alle rettigheter 2025